افسوس که عمر خود تباهی کردیم         صد قافله گناه ، راهی کردیم

 

 

     در دفتر ما نماند یک نکته سفید             از بس به شب و روز سیاهی کردیم

                                                                                         (شیخ بهایی)

به نام خدا،عیسی نیکو هستم دانش آموز کلاس دهم رشته انسانی (دبیرستان ملاصدرا روستای طبل ) بخش شهاب (جزیره قشم، استان هرمزگان) 

  • بنده در سال اخیر که در مقطع متوسطه اول در کلاس نهم  (دبیرستان دکتر حشمت طبل)مشغول به تحصیل بودم سالی را پشت سرگزاشتم که میتونم بگم کمی دشوار بود زیرا آن سال، سالی بود که تعیین میکرد که چه جور آینده ای خواهم داشت و در آینده چه کاره خواهم شد.  

اما این دشواری ها با داشتن چنین مدیر توانمدی(آقای یوسف ابراهیمی) و در کنار داشتن یک معاون خوب و عالی (آقای عبدالناصر پاکروان)که پشتوانه من برای رسیدن به آرزو هام بود دیگر برایم معنی خاصی نداشت و دشواری ها به حداقل رسیده بود.

 واقعا کمال تشکر رو دارم از تمام معلمانی که برای یادگیری هرچه بهتر من همچون شمعی درخشان سوختند و ساختند.

 

اسلاید شو